FAQ
Najczęściej zadawane pytania
OGÓLNE
Tak. Aby móc dokonać zakupów w Sklepie Internetowym niezbędna jest rejetracja użytkownika. Podane przez Klienta dane objęte są Polityką Prywatności i Ochroną Danych Osobowych.
ZAMÓWIENIE TOWARU
W zależności od wybranej opcji dostawy zostanie Państwu przesłana wiadomość e-mail zawierająca numer nadania przesyłki oraz link do jej monitorowania.
Wysyłany link lub numer nadania przesyłki aktywuje się do 24 godzin, więc jest to jak najbardziej normalne. Gdy po 24 godzinach nadal będzie się pojawiać informacja o błędzie, prosimy o kontakt.
Zamówienia ulegają anulowaniu głównie w przypadku braku płatności w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Gdy dokonali Państwo płatności po tym terminie, prosimy o kontakt.
Niestety, ale nie ma takiej możliwości gdy towar zostanie już zapakowany i przygotowany do wysyłki. Gdy towar jest kompletowany, to jak najbardziej jest taka możliwość. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.
PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA
Niestety nasz Sklep Interentowy proadzi tylko i wyłacznie sprzedaż wysyłkową.
W naszym sklepie dostępne są następujące metody płatności:
Orientacyjny czas dostawy, w zależności od wybranego przewoźnika, podany jest w zakładce: Dostawa i płatność. Aby zamówienie dotarło jak najszybciej, proponujemy wybór przesyłki kurierskiej i płatności poprzez system płatniczy Przelewy24.
DOSTĘPNOŚĆ TOWARU
Dostawy do naszego Sklepu Internetowego odbywają się regularnie- prosimy o śledzenie naszej strony internetowej.
ROZMIARY
Na karcie każdego produktu w naszym Sklepie Internetowym podane są dokładne jego wymiary . Należy jednak wziąć pod uwagę, że tabela jest orientacyjna i mogą się zdarzyć błędy w granicach 1-2cm, ze względu na to, że większośc odzieży jest szyta ręcznie.
Tak, jak najbardziej istnieje taka możliwość. Prosimy o odesłanie towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania oraz dołączenia formularza zwrotu (dostępny w zakładce Dokumenty do pobrania) oraz dowodu zakupu.