FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

OGÓLNE

  1. Czy rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia?

Tak. Aby móc dokonać zakupów w Sklepie Internetowym niezbędna jest rejetracja użytkownika. Podane przez Klienta dane objęte są Polityką Prywatności i Ochroną Danych Osobowych.

ZAMÓWIENIE TOWARU

  1. Jak sprawdzić status mojego zamówiena?

W zależności od wybranej opcji dostawy zostanie Państwu przesłana wiadomość e-mail zawierająca numer nadania przesyłki oraz link do jej monitorowania.

  1. Dlaczego podany link do śledzenia paczki/numer nadania nie jest poprawny?

Wysyłany link lub numer nadania przesyłki aktywuje się do 24 godzin, więc jest to jak najbardziej normalne. Gdy po 24 godzinach nadal będzie się pojawiać informacja o błędzie, prosimy o kontakt.

  1. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia ulegają anulowaniu głównie w przypadku braku płatności w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Gdy dokonali Państwo płatności po tym terminie, prosimy o kontakt.

  1. Czy mogę zamówić dodatkowe produkty do opłaconego/złożonego już zamówienia?

Niestety, ale nie ma takiej możliwości gdy towar zostanie już zapakowany i przygotowany do wysyłki. Gdy towar jest kompletowany, to jak najbardziej jest taka możliwość. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.

PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA

  1. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nasz Sklep Interentowy proadzi tylko i wyłacznie sprzedaż wysyłkową. 

  1. Jakie są dostępne metody płątności?

W naszym sklepie dostępne są następujące metody płatności:

  • przelew bankowy
  • płatność za pomocą systemu płatniczego Przelewy24
  • płatność za pobraniem
  1. Jaką przesyłkę wybrać, aby dotarła ona jak najszybciej?

Orientacyjny czas dostawy, w zależności od wybranego przewoźnika, podany jest w zakładce: Dostawa i płatność. Aby zamówienie dotarło jak najszybciej, proponujemy wybór przesyłki kurierskiej i płatności poprzez system płatniczy Przelewy24.

DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

  1. Czy będzie jeszcze dostępny wybrany model fartucha/spodni/czepka w innym rozmiarze?

Dostawy do naszego Sklepu Internetowego odbywają się regularnie- prosimy o śledzenie naszej strony internetowej.

ROZMIARY

  1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar fartucha/spodni/czepka?

Na karcie każdego produktu w naszym Sklepie Internetowym podane są dokładne jego wymiary . Należy jednak wziąć pod uwagę, że tabela jest orientacyjna i mogą się zdarzyć błędy w granicach 1-2cm, ze względu na to, że większośc odzieży jest szyta ręcznie.

  1. Czy mogę zwrócić towar jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Tak, jak najbardziej istnieje taka możliwość. Prosimy o odesłanie towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania oraz dołączenia formularza zwrotu (dostępny w zakładce Dokumenty do pobrania) oraz dowodu zakupu.