ZWROTY I REKLAMACJE

 

ZWROTY 

  1. Klient może w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) towaru kupionego w Sklepie internetowym (Ustawa o prawach konsumenta, art. 27).
  2. Z opisanego powyżej zwrotu nie mogą skorzystać osoby prowadzące działalność gosodarczą prosząc dodatkowo o fakturę VAT
  3. Aby Klient mógł skorzystać z powyższego przywileju musi on wypełnić formularz odstąpienia od umowy (do pobrania w zakładce Dokumnety do pobrania na stornie www.wesolydoktor.pl) oraz przesłać go na adres Piotr Kiejda ul.Pory 61/16, 02-757 Warszawa lub na adres mailowy kontakt@wesolydoktor.pl, a oryginał dołączyć do zwracanego towaru.
  4. Wszystkie informacje odnośnie zwrotu widoczne są w zakładce Regulamin Sklepu Internetowego Wesoły Doktor.
  5. Klient ponosi koszt odesłania towaru. Otrzyma jednak zwrot wydatków poniesionych na sam towar.
  6. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  7. Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu

 

REKLAMACJE

Gdy otrzymali Państwo towar wolny od wad, ale rozmiar okazał się nieodpowiedni to zastosowanie ma tutaj procedura zwrotu

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

  1. Przed wysłaniem reklamowanego produktu prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@wesolydoktor.pl z numerem zamówienia oraz nazwą reklamowanego produktu.
  2. Otrzymany produkt należy odesłać na adres: WESOLY DOKTOR Piotr Kiejda, ul.Pory 61/16, 02-757 Warszawa wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (w wersji papierowej, wydrukowanej, do pobrania w zakładce Dokumenty do pobrania) oraz paragonem/dowodem zakupu. Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. 
  3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczek wysłanych do Paczkomatów In Post.
  4. Gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, towar zostanie w pierwszej kolejności naprawiony, lecz gdy nie będzie to możliwe towar zostanie wymieniony na ten sam nowy, pełnowartościowy lub gdy nie będzie to możliwe, Klient będzie mógł dokonać wyboru innego towaru za tą samą cenę (bądź wymianę na towar droższy- konieczna będzie dopłata ze strony Klienta) lub Sklep Internetowy Wesoły Doktor zwróci wszelkie koszty poniesione przez klienta.
  5. Zwroty kosztów poniesionych przez klienta zwracane są na rachunek bankowy, podany przez klienta w formularzu reklamacji.
  6. Sklep Internetowy Wesoły Doktor ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z przepisami Ustawy o prawach Konsumenta z dnia 25.12.2014 Kodeks cywilny.